XARRADA DE PERSONAL DE SANITAT

Estimades famílies,

Aquest matí, les classes de 1r i 2n hem rebut la visita de personal sanitari, infermers i infermeres familiars del nostre alumnat.

Aquests ens han oferit una xarrada molt interessant on hem aprés moltes coses.

Durant la xarrada hem reflexionat sobre per què anem al metge, quan anem, si ens agrada o no anar, què són les vacunes, quines precaucions hem de tindre en compte…

Aquests tres sanitaris ens han regalat un diploma a cadascun dels que hem assistit.

L’alumnat de 1r i 2n , per la seua part, els ha regalat unes medalles amb dibuixos sobre sanitat i frases d’agrïment.

Aquestes medalles confeccionades per l’alumnat es repartiran entre els companys/es dels infermers/es als hospitals on treballen.

Els cursos de 1r i 2n han volgut agrair d’aquesta manera l’esforç que tot el personal sanitari ha realitzat en aquesta etapa de pandèmia.

GRÀCIES!!!