TELEMATRÍCULA

ALUMNAT/ALUMNADO

Procés de matriculació telemàtica: Activem el web telematricula.es (podrem activar-la a partir del dia 8 de juny , fins al 16) per a tramitar l’admissió telemàtica per al curs 2020-2021 des de casa.

Proceso de matriculación telemática: Activamos la web telematricula.es (podremos activarla desde el día 8 de junio hasta el 16) para tramitar la admisión telemática para el curso 2020-2021 desde casa

‍Podràs matricular els teus fills i filles de manera ràpida i senzilla seguint els passos d’aquest portal web.

Podrás matricular a tus hijos e hijas de manera rápida y sencilla siguiendo los pasos de este portal web.

Com genere la clau d’admissió?

¿Cómo genero la clave de admisión?

La resposta a aquestes qüestions i moltes més també les trobaràs al web.

La respuesta a estas preguntas y muchas más también las encontraras en la web.

Web: telematricula.es
 Tota la informació ací: http://ow.ly/TxF530qJDeG

I SI NECESSITEU QUALSEVOL TIPUS D’AJUDA ACUDIU AL NOSTRE CENTRE DEL 8 AL 16 DE JUNY EN HORARI DE 10:30 A 13:30 H.

Y SI NECESITÁIS CUALQUIER TIPO DE AYUDA, ACUDID A NUESTRO CENTRO DEL 8 AL 16 DE JUNIO EN HORARIO DE 10:30 A 13:30 H.