2 TALLERS RAPSODES 21 – CREACIÓ DE GARROTINS I SENSIBILITZACIÓ DIVERSITAT LGTBiq+

L’alumnat de sisè està desenvolupant durant aquest tercer trimestre un projecte d’innovació educativa anomenat RAPSODES 21.

Un projecte que gira al voltant de la música i la llengua valenciana, on es fusionen diferents estils com el rap, música més propera a l’alumnat i el cant d’estil o les glosses, música de la Terra i de les nostres persones grans. Una manera meravellosa de gaudir de la llengua on tot l’alumnat podrà fer i ser. Aquest projecte afavorirà el desenvolupament, la capacitat i l’expressió o producció artística dels mateixos a nivell individual i grupal.

La primera activitat que vam desenvolupar va ser un taller amb el músic valencià Tòfol Cabeza, on creàrem estrofes per jugar amb la llengua, amb les següents formes musicals tradicionals del cant improvisat com: ELS GARROTINS I LES NYACRES.

Clica ací per a veure el VÍDEO DEL TALLER DE GARROTINS AMB TÒFOL CABEZA

El nostre següent treball musical serà la creació d’un rap per tal de poder visibilitzar la diversitat LGTBiq+ on l’alumnat transmetrà un missatge de lluita contra la LGTBfòbia, que realitzarem amb el raper ABRAM (Abraham Serrano Pérez).

Clicant ací podreu visionar un fragment del Taller de sensibilització, a càrrec de Pilar Leal, realitzat aquest matí en el jardí municipal.

VIDEO TALLER SENSIBILITZACIÓ – PILAR LEAL BERNAL