RAP: UNA MÀ AL CEL

L’alumnat de sisè dins del projecte RAPSODES 21 ha creat un rap per visibilitzar la diversitat del col·lectiu LGTBiq+. Aquests xiquets i xiquets han escrit la lletra, han posat veu i ha gravat un videoclip. Un projecte on la llengua valenciana i la música improvisada són els ingredients principals, el resultat ha estat el rap titolat “Una mà al cel”, tot un clam per la lluita contra la LGTBifòbia.

VIDEOCLIP: RAP “UNA MÀ AL CEL”

Aquest projecte ha resultat una magnífica experiència, gràcies a la col·laboració del raper Abram,  a l’assessorament del CEFIRE artístic expressiu, a la Unió Lírica Pinosense que ens va cedir l’espai per muntar l’estudi de gravació professional, a la participació i ajuda de l’ajuntament i els mitjans de comunicació, al gran treball de l’equip docent i per suposat a la magnífica implicació i motivació de tot l’alumnat.