PILOTA VALENCIANA A L’ESCOLA

Divendres passat, 26 de febrer, passaren per la nostra escola els tècnics de Pilota Valenciana per explicar el joc i recomanar als professional d’Educació Física la millor manera de treballar el contingut de Pilota Valenciana.

Es desplaçaren fins la nostra localitat els pilotaris, Martínez, del Campello, i el jugador de Genovés, Carlos Sanchís.L’alumnat de quart del centre gaudí de tota una sèrie d’anècdotes i informació rellevant pel que fa a la pràctica de l’esport tan divers i educatiu que és la Pilota Valenciana, en concret el “Raspall”, modalitat que recomanen per treballar amb l’alumnat d’aquestes edats.

Volem agrair a la Federació de Pilota, la Conselleria i als nostres visitants la jornada que ens oferiren.

Com que el nostre centre està tractat com a Centre CEPAFE (promotor de l’activitat física iesportiva), les activitats relacionades amb l’exercici i l’Educació Física són una constant i una mostra de la nostra identitat i l’aposta per una vida saludable i esportiva.

Per tot açò, pengem aquest vídeo commemoratiu de la jornada amb imatges i captures de vídeo rellevants.

Gràcies.