ENS VISITA LA CASTANYERA!

Estimades famílies, Hui ens ha visitat la castanyera. A primera hora del matí, la castanyera ha repartit castanyes a tota l’escola i després l’alumnat d’Infantil i primer de Primària ha gaudit del conte que tots els anys ens conta. Ens ho hem passat molt bé!. Des de l’escola agraïm la col·laboració de l’Afa en la […]

CELEBREM HALLOWEEN

Benvolgudes famílies, Al cicle d’Infantil també hem celebrat HALLOWEEN!!  Hui hem gaudit d’un dia ple de sorpreses. Abans del pati hem anat a veure un Conta-contes a càrrec de les mestres del cicle i després hem gaudit d’una gran desfilada i una festa de disfresses terrorífiques. Ens ho hem passat d’allò més bé! Mireu, Mireu!!

CELEBREM EL 9 D’OCTUBRE

Estimades famílies, El cicle d’ Infantil ha seguit celebrant el 9 d’octubre amb una particular guerra de boles de paper. L’alumnat ha gaudit moltíssim. A continuació, vos deixem algunes imatges del matí. Feliç 9 d’octubre.

PERÍODE D’ADAPTACIÓ 3 ANYS B

Estimades famílies… Ací teniu un recull d’imatges dels vostres fills/es durant els primers dies a l’escola

PERIODE D’ADAPTACIÓ 3 ANYS “A”

Hola families! En aquest video podeu vore com ha anat el periode d’adaptació. Esperem que gaudiu veient-lo.