II TALLER DE SENSIBILITZACIÓ – LGTBFÒBIA

Hui dia 17 de maig es commemora la lluita contra la LGTBfòbia, i aquest matí l’alumnat de sisè de primària ha realitzat el II taller de sensibilització  i visibilització del col·lectiu LGTBIQ+, al parc municipal. Aquesta vegada hem comptat amb la col·laboració de Lázaro Azorín, qui ens ha narrat la seua experiència vital en primera persona, com a membre d’aquest col·lectiu, i ens ha explicant la necessitat que hi ha encara en la societat; de lluitar pels drets de totes les persones. També hem comptat amb la participació de Maria José Moya regidora d’igualtat. Ambdos ens han agrait especialment, que des del centre realitzarem aquests tipus de tallers de sensibilització amb el nostre alumnat i que abracarem la diversitat tan respectuosament.

VÍDEO DE SENSIBILITZACIÓ