DIARI DEL VIATGE A CORK, IRLANDA. (ERASMUS+)

DIARI DEL VIATGE A CORK, IRLANDA. (ERASMUS+)

Consorci Erasmus Infantil i Primària: Educar per a ser. Cefire d’Elda.

Mestres de les escoles Sant Anton del Pinós, Cervantes de Monòver, Sánchez Albornoz de Novelda, Divina Aurora de Beneixama i Mare de Déu de Gràcia de Biar, junt amb una assessora del Cefire d’Elda participem aquesta setmana (del 4 al 8 d’abril) d’una mobilitat d’observació a Cork.

DIA 1

Hem visitat l’escola Gaelscoil Na Dúglaise, en la qual a través de metodologies actives, es realitza un sistema d’immersió lingüística en Gaèlic. També donen especial importància a l’esport, a la dansa, l’art, la música, la inclusió (amb 7 especialistes en educació especial).

Les mestres d’Irlanda ens han acollit meravellosament. Estem visitant les aules, participant amb ells i elles de les seues danses tradicionals, de la música i de la preparació de la Pasqua

DIA 1

Hemos visitado la escuela Gaelscoil Na Dúglaise, en la que a través de metodologías activas, se realiza un sistema de inmersión lingüística en Gaélico. También dan especial importancia al deporte, la danza, el arte, la música, la inclusión (con 7 especialistas en educación especial).

 Las maestras de Irlanda nos han acogido maravillosamente y estamos visitando las aulas, participando con ellos y ellas de las danzas tradicionales, de la música y de la preparación de la Pascua.

 

Ací vos deixem un enllaç amb més informació

https://portal.edu.gva.es/cefireelda/es/consorcio-primaria-es/impacto-y-difusion/

DIA 2

GAELSCHOL NA DUGLAISE + JOBSHADOWING + ACTIVITATS PRÀCTIQUES D’INTERCANVI METODOLÀGIC I CULTURAL

ACTIVITATS:

  • GRUPS INTERACTIUS: Classes d’espanyol per a l’alumntat que estudia espanyol en horari extraescolar.

 

  • DANSES TRADICIONALS: ejemplifiquem les “Parrandes” de Biar. l’alumnat es va animar a ballar.

  • DANSES IRLANDESES: dansar junts  les danses tradicionals irladeses.

  • DIA 3EASTER´S FESTIVAL

       

   ACTIVITATS:

  • OBSERVACIÓ D’ESPAIS COMUNS: Visiten espais de l’escola que no estan realitzan la festa de la pasqua.

  • PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES: Hi ha molta participació de les famílies en les activitats que realitzen.

  • OBSERVACIÓ D’AULES: Vam veure una gran conexió de treball amb les àrees de manera transversal amb una gran llibertat d’accio per l’alumnat.