DIA DE LA PAU 2022

La setmana passada vam estar treballant la convivència  en tot el col·le amb un conte comú, EL CERCLE de l’autora Miriam Tirado i il·lustrat per Joan Turu. Aquest conte ens ajuda a treballar el conflicte d’una manera natural i ens fa veure que hi ha més coses que ens uneixen que no que ens separen.

Les classes hem posat en pràctica una dinàmica que ens ha ajudat a conèixer-nos més, a comprendre millor el missatge del conte i a respectar les nostres diferències.

L’alumnat ha gaudit molt tant del conte com de la dinàmica.

Aquest treball s’ha culminat amb la celebració del dia de la Pau aquest dilluns 31 de gener. Tota l’escola hem eixit al pati i amb l’ajuda de l’alumnat de 6é hem cantat i ballat dues cançons apropiades per a l’ocasió: “Viva las manos de colores” (Happening) i “Libertad” (Nil Moliner).

A continuació vos deixem algunes imatges de l’acte.