Estimades famílies,

Els Xecs-Llibres per a l’alumnat de 1r i 2n d’Educació Primària es poden arreplegar els dies:

21, 22, 23 i 26 de juliol de 9:30h a 13:30h al Centre San Antón.

Al llarg del mes de setembre també es podran arreplegar.

Gràcies!

Queridas familias,

Los Cheques-Libros para el alumnado de 1º y 2º de Educación Primaria se pueden recoger los días:

21, 22, 23 y 26 de julio de 9:30h a 13:30h al Centro San Antón.

Durante el mes de septiembre también se podrán recoger.

¡Gracias!

Estimades famílies,

Les classes de 1r A i 1r B ens acomiadem de vosaltres amb les següents fotos i vídeos.

Com diu el missatge de la cançó que ha ballat l’alumnat de 1r, us desitgem:

“QUE AMB AMICS I LA FAMÍLIA, VISQUEU L’ESTIU AMB ALEGRIA”

Ens veiem en setembre.

Estimades famílies,

Com diu el missatge de la cançó que ha ballat l’alumnat de 1r, us desitgem:

“QUE AMB AMICS I LA FAMÍLIA, VISQUEU L’ESTIU AMB ALEGRIA”

Ens veiem en setembre.

Estimades famílies!

Els dies 22 i 23 de juny celebràrem el FESTIVAL DE FI DE CURS al pati de l’escola. Tot l’alumnat va participar amb una actuació musical. Des del centre, volem compartir amb tota la Comunitat Educativa uns minutets de les actuacions i, que d’aquesta manera, pugueu gaudir de l’espectacle, a l’igual que vam fer nosaltres.

Aprofitem l’oportunitat per acomiadar-nos de tots i totes, i desitjar-vos un BON ESTIU!!

FINS SETEMBRE!