SI PLANTEM BONIQUES LLAVORS,

CREIXERAN COSES MOLT MILLORS.

La comissió de l’Hort Escolar del C.E.I.P. San Antón informa a totes les famílies que ja hem plantat les llavors de faves i lletugues.

Ara hem de cuidar-les molt perquè cresquen.

A més, també anem a realitzar algunes activitats com l’exposició de carabasses de Halloween que podreu vore en aquesta pàgina web a partir del dia 29 d’octubre.

De tant en tant, anirem informant-vos de totes les tasques que vagen realitzant-se.

A continuació, teniu unes fotos de l’hort escolar amb la nova collita i el racó d’herbes aromàtiques, el qual aporta molts beneficis a aquest espai.

Així que esperem collir tot allò que cresca a l’hort plantat pel nostre alumnat molt millor que anys anteriors.

La Comissió de l’Hort Escolar.

Estimades famílies,

Un any més,  a l’escola hem celebrat el 9 d’octubre.

Enguany, concretament hem realitzat 3 tipus d’activitats que hem anat fent per torns totes les classes:

• Hem ballat una dansa.

• Ens hem divertit amb un paracaigudes gegant.

• I hem jugat amb un bon grapat de jocs fets de manera artesanal amb fusta, del projecte “Toca Madera”.

A continuació, vos deixem algunes imatges on ens podeu vore en acció.

Estimades famílies,

Aquest matí l’alumnat de l’escola ha tingut l’oportunitat de gaudir d’un concert oferit per la BANDA DE MÚSICA DEL PINÒS.

El primer concert s’ha celebrat a  les 9:45h  i el segon a les 10:15h al Jardí Municipal.

Els integrants de la banda ens han presentat els instruments i han interpretat algunes peces musicals.

A continuació podeu vore algunes imatges del concert.

Des de l’escola donem les gràcies a la Banda per haver-nos amenitzat el matí!

ESTIMADES FAMÍLIES!!

AIXÍ DE BÉ HEM COMENÇAT  EL CURS 21/22 LES CLASSES DE 5 ANYS !!!

MIREU, MIREU!!