25N, DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE.

Benvolgudes famílies,

Aquest curs, l’alumnat de l’escola ha treballat el conte “JO VAIG AMB MI”, de Raquel Díaz Reguera. Tot l’alumnat, des d’Infantil fins a 6é de Primària, ha realitzat una sèrie d’activitats abans, durant i després de la lectura amb la finalitat de millorar l’autoestima. “Si ens acceptem, ens volem i ens agradem tal i com som, podrem acceptar i voler més i millor a la resta.

Com activitat final s’ha realitzat una exposició on cadascuna de les aules del centre ha customitzat a la protagonista del conte de manera lliure. El resultat ha quedat FANTÀSTIC!

Hui, 25 de novembre, hem gaudit al Jardí Municipal de la representació del conte per part de l’alumnat de 6é i d’un taller de dansa en memòria de totes aquelles persones que han patit violència de gènere.

Ací vos deixem un resum de tot el que l’alumnat ha treballat i gaudit al llarg d’aquesta setmana al voltant d’aquest tema tan important i que requereix ser tractat amb respecte.